Další prosím! O zápisu do rozvrhu nyní rozhodují studijní výsledky

27. 01. 2015 69 0 Aktuality Zpět na Úvod

Přechod na nový Univerzitní informační systém s sebou nese také jednou velkou změnu při zapisování předmětů do rozvrhu, které bude probíhat v týdnu od 2. 2. 2015.

Čas začátku zápisu již nebudu pro bakalářské a navazující obory stejný, ale bude záviset na Vašich studijních výsledcích. Výpočet zohlední získané kredity a studijní průměr za celou dobu Vašeho studia.

Hodnotu výpočtu se dozvíte v pátek 30. 1. 2015 ráno na Portálu studenta v sekci registrace a zápisy.

Tento krok by měl snížit nárazové zatížení hardware a díky tomu by měl být zajištěn hladký průběh zapisování.

Pokud jste tedy byli pilní jako včeličky, máte náskok před „konkurencí“. Souhlasíte?

nebo sdílej

Mrkni taky na tohle

07. 11. 2017 0

Volby do akademického senátu TF ČZU

Číst více
07. 11. 2017 0

Volby do akademického senátu FLD ČZU

Číst více
07. 11. 2017 0

Volby do akademického senátu FŽP ČZU

Číst více

Komentáře

Uživatel
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 12:30

Ne, nesouhlasím.. protože je rozdíl mezi obtížnostmi některých fakult... Takže Ti co prostě studují těžší obor, tak mají vlastně smůlu... (teď mluvím konkrétně o volbě vyučujících na jazyky - protože tam jsou všechny fakulty...) A navíc zkouškové probíhá ještě příští týden... Takže já mám prostě mít všechny hotové zkoušky do 30.1 tak to mohli alespoň říct dopředu.. Takže to není docela spravedlivé..

| 169
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:34

Breč víc... Je Tě málo slyšet.

| 53
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:46

PEFka? :)

| 80
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 12:36

Vyhovovalo mi to minuly rok, kdy se oteviral zapis pro rocniky v jinou dobu a ne podle prumeru...

| 75
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 12:38

Škoda, že u některých lidí nejsou dobré studijní výsledky díky vědomostem, nýbrž díky švindlování u zkoušek :)

| 93
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:22

To je problém systému čzu, ne těch, co to využívají.

| 54
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 09:30

Zajímavý názor takže když je někdo zloděj, není to jeho vina, ale chyba okradeného? zajimavý postoj...

| 60
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 29 ledna, 2015 - 10:13

Analogie se zlodejem je trochu zavadejici. Je problem v tom, ze skola vic hledi na vysledek nez na to, jestli se clovek vazne neco naucil. Dovolim si hodit quote od Neila deGrasse Tysona, sice starsi, ale pravdivy - https://twitter.com/neiltyson/status/323495818889949184

| 58
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 30 ledna, 2015 - 13:02

Je bohužel dost smutný, když člověk s trojkami umí víc než jedničkář, který má pak díky opisování řadu výhod... ale je pravda, že v praxi jsou raději za selský rozum s vědomostmi na trojku, než za červený diplom a úplného joudu :)

| 60
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 12:41

Vůbec nic to neřeší, protože já se stejně k tomu serveru připojím, protože budu dělat třeba něco na badisu, nebo se prostě lidé jen tak připojí do systému a budou ho zatěžovat, to že se nedostanou k přihlášení jim nebrání být přihlášen. :D Tudíž ten krok nechápu. :D Nebo je snad část přihlašování do rozvrhu nějak oddělena od toho, když se přihlásím do is.czu.cz? :D

| 55
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:49

Taky záleží na tom kolik lidí je trvale v is a zatěžuje ho nějakými výpočty, oproti tomu když se tam všichni nahrnuli 10 min před zápisem a měli hromadu "dotazů"

| 48
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 12:44

Jsem prvák, nezvykl jsem si na hrocha, teď si budu rychle muset zvyknout na is :D Zmatek!

| 59
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 12:50

Nechápu, proč to nemůže být rozděleno trochu logičtěji. Já a přítel studujeme společně, ale samozřejmě nemáme stejné průměry. Teď se můžeme jen modlit, abychom se dostali na stejné hodiny, jinak to bude docela zajímavé si organizovat společný čas. Jakožto studenti informatiky zřejmě nevidím do tohoto systému, nevím, proč je to řešeno takhle, ale určitě mají pro to skvělou logiku. Udivuje mne ale, proč to neudělali třeba: Od 10-12ti se bude zapisovat PEF, přičemž 10:00-10:15 se o termíny porve INFO, od 10:15-10:30 se porve PAE atp... proč to nerozdělit podle oborů, kde to je nejdůležitější, kdy si sestavují rozvrh lidi stejného zaměření v jeden moment. Takhle to budeme mít podle průměru, takže někdo nedostane možnost si vybrat jen proto, že mu nesely daný semestr předměty, tak ho odříznou od svých kamarádů. Bomba. Jsem ráda, že je to pro mne poslední semestr, který na této škole studuju... (doufám ;) )

| 75
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 19:11

Myslim, že vám to jenom prospěje bejt zvlášť a hlavně to musí bejt fakt vzrůšo trávit s partnerem společné cvičení, fakt odvaz.

| 56
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 16:32

pokud mate stejny studijní kruh, tak budete spolu, protože rozvrháři se sanží držet kruhy společně. Zápis se týká zejména jazyků, tv a speciálních předmětů na které pedagogové nechtěli mít přihlášené studenty. Aktuální stav předgenerovaného rozvrhu je vidět v systému.

| 48
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:04

Je to tak i na jiných školách, byla jen otázka času, kdy to přijde tady...obrovský nesouhlas je však s načasováním této informace, dozvědět se týden před zápisem, že se mi zohledňuje průměr za 3 odstudované semestry, jejichž výsledky už nemam jak ovlivnit + nemám šanci doběhat případné zápočty za diplomku, které vedoucí DP řekl, že zapíše až na konci najednou...jedna velká ostuda pro tvůrce tohoto systému :) pracujete na systému pro studenty vysoké školy, tak podle toho také přemýšlejte :)

| 75
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:05

Takhle to dopadá, když o tom rozhodují lidé, kteří tomu vůbec nerozumí... Ale co minimálně na pefce je většina předmětů stejně daná předem, takže se toho zase až tak moc nezmění.

| 64
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:14

Kdo to vymýšlel se asi opět hodně zapotil, kromě nového systému, na který si musí všichni nově zvykat a který sice ušetřil pár kliknutí (aby studentům náhodou neupadl prst při třech klicích na myš navíc) oproti Hrochovi příchází další novinka v podobě nelogického přihlašování na rozvrh. Každý obor/předmět je jinak obtížný a už z tohoto důvodu je celý nápad opravdu nesmyslný a nelogický. Další důvody se nabízejí ... studenti opisujte z táháků a mějte lepší známky, budete mít lepší rozvrh! Existují totiž lidé, kteří dostanou radši trojku z předmětu, který udělali poctivě než ti co dostali jedničku s pomocí taháku. Další demotivace pro studenty... Každý má taky zkoušky jinak hotové.... někdy se vypisují zkoušky po zkouškovém, kdo přišel na toto datum apod. Možná by pro příště bylo lepší vymýšlet podobné inovace v rámci větší diskuze než nad pivem na Céčku ;-) Mám takové podezření, že tyto nápady přícházejí jen díky tomu, aby určití pracovníci vykázali činnost. Na ČZU to jde bohužel od desíti k pěti :(

| 81
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:19

Jasně, všichni si postěžujte... Co takhle se líp učit?

| 60
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:29

Napsal student PEF

| 64
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:34

To nebyl nikdo u nás, u nás se moc neučíme. :D

| 74
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 17:03

Studenti PEF taky dostavaji zabrat, obzvlast od takovych chutovek jako je Katedra rizeni...

| 52
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 19:13

Stejně je to jedno, dá se snad žít s každym rozvrhem a nevim proč to řeší někdo z PEFky, když váš počet hodin na prezenčnim odpovídá počtu hodin na dálkových studiích ostatních fakult...

| 64
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 22:03

Řekl někdo, kdo asi nemusí chodit do práce! Rozvrh si sestavuji, kvůli tomu, abych stihla odchodit poloviční úvazek v práci. A ano, do práce musím chodit, protože je mi hloupé se nechat živit rodiči.

| 65
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 10:35

Pro takové situace existuje řešení - jmenuje se kombinované studium. Ne - opravdu není normální při -prezenčním- studiu ještě na poloviční úvazek pracovat. Víkendové/večerní brigády jsou něco jiného. Mít v rozvrhu třeba jeden den v týdnu volný bývalo výsadou až končících ročníků a to jen někdy.

| 69
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 29 ledna, 2015 - 10:18

Neco povim, ja bych klidne mel cviko kazdy tyden, ovsem kdyby to byly cvika z predmetu, ktere maji alespon nejakou souvislost s mym zvolenym oborem. Nesel jsem na ICT, abych mel 4 semestry vsemozne statistiky oproti 2 semestrum programovani.

| 54
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 29 ledna, 2015 - 11:14

Asi ČZU není to pravé pro studium ICT

| 62
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 29 ledna, 2015 - 20:34

To stejné lze tvrdit o statistice a přesto ji je věnována celá katedra.

| 50
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 30 ledna, 2015 - 12:51

Pokud vím, tak ČZU obor statistika nemá akreditovaný

| 58
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 03 února, 2015 - 00:44

Předmět z katedry řízení máme třeba i na Agru, takže si nemáte vůbec na to stěžovat ;)

| 44
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:34

Rada pro ty, kteří jsou poctiví a neopisují: zkuste opisovat! Kromě toho, že budete mít mnohdy lepší známku, příchází bonus v podobě lepšího rozvrhu. Taková šance tady ještě nebyla :)))

| 72
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 16:34

a když Vás chytnou tak se to obrátí

| 57
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:37

Tak to nasrat, 5 let co jsem tam byl tak s tím nešlo nic udělat a teď vymyslí toto. Sice chujovina, ale alespoň něco. Být to v době kdy jsem studoval, tak jsem alespoň mezi prvními co se přihlašují a nemusel bych se rozčilovat nad hrochem. Vždycky mi to vyšlo tak blbě že jsem měl volno pouze sudý týden a 2 dny v lichém týdnu. Takhle bych vše narval do 1 dne (myslim cvika, na přednášky jsem kašlal - taky proč tam chodit když tam většina učitelů, alespoň na PEFCE papouškuje to co má ve skripech nebo prezentaci co dáva na moodle) protože, ač jsem do školy moc nechodil, výsledky jsem měl nadprůměrné :)

| 60
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 14:33

Po bitvě každej generál :-D

| 49
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:22

pozor chlouba z PEF ;)

| 65
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 13:39

Tohle je na palici. Škatulkujou to na nadradni a podradni...at se nad sebou zamysli. Kdo si chtel dobre zapsat rozvrh, tak proste cekal na prislusnou hodinu. Kdo si to neohlidal jeho chyba. Ale tohle je trošku ubohy.

| 60
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 14:24

nadradni a podradni??? jako fakt? :D ty mluvit česka?

| 54
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 14:33

Nejlogičtější zapisování je následovné ... každá fakulta jiný čas + cizí jazyky v jiný čas, tím se sníží zatížení harwaru ..... to o tom zapisování dle průměru se dá debatovat , nicméně v současné situaci je to řekněme nespravedlivé především kvůli načasování oznámení zprávy, vědět to před zkouškovým tak si mnoho studentů nenechá napsat za 3 a mít "hotovo" ale půjde znova pokud věří že to může dát lépe. Nové věci mají vždy své mouchy a musí se vychytat ale plánující a rozhodující orgány by se měli snažit chyby opravit před spuštěním a domyslet všechny důsledky svého rozhodnutí. Zde se skutečně rozhodnutí jeví jako rozhodnutí od 10 piva.

| 54
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 16:36

jo jazyky v jiny cas, telocvik v jiny cas, a predmety ktere se uci s jinymi fakultami v jiny cas, no ono to vyjde ve finale nastejno :) Takhle je to OK

| 54
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 14:49

větší pí*ovinu czu zatim nevymyslelo !!

| 63
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 14:55

Moc se neučim, když jsem blbá, tak jsem blbá, možná si to zašloužim, ale docela mě to štve

| 51
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 14:56

Prý jsou kruhy už připravené a zapsané takže budem pohromadě. Ono se to asi týká jen těch jazyků, takže pohoda.

| 59
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 14:58

A zapisuji se podle noveho skvěleho systemu jen volitelne predmety nebo vsechna cvika ?

| 52
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 16:37

ty nerozvrzene a ty co si chce clovek prehodit jinam.

| 51
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:16

Rozhodně s tím nesouhlasím, protože pracující člověk bohužel občas má horší výsledky, než student podporovaný jiným způsobem. Bohužel za zkoušky peníze nedostáváme a tak se musíme nějak živit a vzhledem k tomu že musíme pracovat + chceme studovat, potřebujeme k tomu podporu ze strany školy a poskládat si tak rozvrh dle vlastních potřeb.

| 57
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 09:36

Pokud musíte tolik pracovat, pak studujte kombi pokud studujete, tak stát za vás platí zdravotní, máte slevu na daních, rodiče taky, milion výhod, tak přestaňte plácat pokud nejste ochotni ani chodit do školy, pak přejděte na kombi... kéž by se už konečně za studium platilo!!!!

| 56
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 30 ledna, 2015 - 11:44

Až ČZU udělá kombinované studium pro můj obor, mile ráda toho využiju, v současné době mi však nezbývá než studovat na denním :)

| 48
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 09 února, 2015 - 10:39

Tak někdo jako třeba já chodí celý život na denní studium - najednou ejhle je mi 26 let a stát už mi najednou nedá žádnou úlevu a ani rodičům, spíš po mě chce každý měsíc zaplatit 1260,- na zdravotní pojištění, takže živit od rodičů se asi už nenechám, když už jsem vlastně "plně" dospělý že? Někdo možná ano, když práce je přeci pro ty, co mají už školu hotovou... Kdyby se platilo školný, tak by hned přibylo pracujících studentů, že?...

| 54
AV
AV - 27 ledna, 2015 - 15:31

Myšlenka zvýhodnění studentů, co studiu něco dávají je nepochybně správná a mělo by se v ní pokračovat. Tohle má několik chyb, ale snad se z toho vedení poučí a příště to bude lepší. Btw. vzpomínáte, jak třeba generace našich rodivčů chodila do školy pětkrát v týdnu celý semestr? A trochu volného času měli, když skončili v pátek o trošku dřív? Tehdy se tomu říkalo výuka na univerzitě a ne to "dálkařské" studium, co zažíváme my.

| 59
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:35

Což by bylo mnohem lepší než to hovno co zavedli na pefce...

| 56
AV
AV - 27 ledna, 2015 - 15:42

Těžko říct, ale aspoň bychom měli víc příležitostí se vzdělávat a něco se dozvědět. Ale myslím, že by nás většina studentů PEF ukamenovala. Kdo z nich o to stojí. Petice za navrácení cvik každý týden by byla zajímavá. Tipuju, že by to nepodepsalo víc než 100 lidí.

| 58
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:58

Znám pár lidí co by bylo pro, ale asi je zbytečné to řešit. Hlavně se zavedením cvičení každý týden by se musela udělat reforma všech oborů na pef, protože nyní to funguje stylem máme málo cvičení, za tu dobu se nic nestihne, takže tady máte projekty a celej semestr budeme prezentovat, což na naprostá ztráta času. Kdyby fakulta nabídla, že by se na cvičeních opravdu dělalo něco co má něco společného s uplatněním v budoucím povolání, tak by byli studenti určitě rádi.

| 58
AV
AV - 27 ledna, 2015 - 16:55

Tlak na fakulty musí vytvořit jen studenti - pokud budouc chtít změnu, bude to: 1) Jednak vypadat dobře. Na ČR až bláznivě. 2) Vedení by to nemělo přehlížet.

| 57
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 17:03

Souhlasím, ale je to špatný v tom, že každej akorát řekne bylo by to super, ale stejně než se to změní, tak už dávno budu mít vystudováno, takže proč bych se měl namáhat. To samé se v mém okolí děje i s hodnocením předmětů dříve v hrochu, nyní možná je to i v tom novém IS. Věřím, že kdyby půlka ročníku o jednom předmětu napsala, že je to na hovno, tak by se někdo zamyslel, ale ve skutečnosti neznám nikoho kromě mě, kdo ty recenze píše, protože je to lidem jedno. A zastávají názor "Když jsem si to musel vytrpět já, tak ať si to vyžerou i ty za rok". Navíc se obávám, že i tak by to neprošlo přes vedení fakulty, protože by museli snížit počty studentů, takže by měli méně peněz a to se jim určitě nechce. :) Na druhou stranu je zase výhoda, že se aspoň modernizuje univerzita a její areál.

| 57
AV
AV - 27 ledna, 2015 - 21:46

Ano, lidé jedou v tomhle sami za sebe, pro změnu systému nikdo nic ochotný udělat není, ale v tomhle budou vyrůstat i naše děti, takže bychom měli myslet o trošku dál než jen k promoci. Je to na vedení fakulty/školy, pokud by chtělo vystoupit z davu, který je továrnou na vysokoškoláky a jít cestou kvality (méně studentů- větší kvalita). Na druhou stranu, peníze chápu, v areálu se musí topit/svítit a to něco stojí. Vyřešilo by to školné. Žák by byl zákazník a pokud by se mu nelíbila výuka, kterou za své peníze dostává, měl by si stěžovat ("reklamovat" vyučujícího).

| 48
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 17:31

Proč by v tom měly vyrůstat i vaše děti? Prostě půjdou studovat někam jinam, jinou VŠ, atd. To, že je binec v Suchole resp. na PEFce, přece neznamená, že i jinde. Jinde se opravdu obory budují, dělají se návaznosti, od absolventů se zjištuje uplatnění, učejí lidé s kvalifikací v oboru atd. Někoho se třeba optejte z FITu ČVUT, jak tam budují obor. Na druhou stranu, proč čekat od zemědělské školy, že tam bude nějaká úžasná ekonomie či informatika?

| 48
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 23:42

jj pár dalších budov, které bude muset někdo udržovat, platit topení, někým zaplnit atd...., určitě všechny děsné potřebné :-)))

| 55
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 17:08

Vzhledem k tomu, ze vedeni se zcela zbytecne a samovolne rozhodlo zrusit Hrocha, a provedli to cele stylem, ze v tom i dve katedry IT maji kompletni bordel (o ostatnich nemluve), bych moc velkou nadeji na "ovlivneni" nedaval

| 60
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 22:02

Od toho se snad cpou lidi do akademickýho senátu ne? Znám pár lidí co tam šli a nevidím, že by se o něco snažili, jen si to prostě chtěli zapsat na LinkedIn. :D

| 64
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:44

Zajímavé je, že v dnešní době se vždy ruší to co funguje a nahrazuje se to něčím co prakticky nefunguje a ještě ta změna příjde během roku :(

| 64
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 15:46

Je.to.jednoduše řečeno na píču!!!

| 68
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 20:14

Na ČVUT blahé paměti to bylo úplně normální a dodnes to považuji za ideální systém - kdo byl šikovnější, měl dříve víc kreditů, ten si mohl zapsat hezčí rozvrh.

| 51
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 22:05

šikovnost se nerovná etika, kolik lidí získá známku eticky bez podvodu a kolik si pomůže taháčkem. :) To už to můžeš za chvilku rozdělovat podle barvy očí a vlasů, nebo rasy. :D Ať se zapisují dřív studenti co se účastní nějakých dobrovolných seminářů fakult či vítězové nějakých olympiád, ale ne podle kreditů, když se škola kredity neřídí. :D

| 53
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 22:11

Aktivní studenti - členové studentských organizací, dobrovolníci, mentoři zahraničních studentů...

| 49
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 27 ledna, 2015 - 23:01

No kdyby by mi to nebylo úplně jedno...tak by mě celkem zajímalo, jak to budou mít studenti s ISP. Především pak ti co se vrátili z Erasmu a mají z předchozího semestru prakticky 0 kreditů (nestihnou se zanést do systému uznané předměty)... Ale ono to stejně nehraje roli. Rozvrh je asi tak 10 let pořád stejnej a měnit se na něm dá sem tam maximálně cviko. V prváku je boj o jazyky ale stejně se to dá pořešit osobně. A ano u PEF sudý/lichý, ale stejně se učí 2 dny v tejdnu, maximálně 2 a kousek.

| 54
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 28 ledna, 2015 - 21:58

Diskriminace....

| 55
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 29 ledna, 2015 - 12:57

NECHÁPU, CO TADY ŘEŠÍTE. PROSTĚ JE TO JINÝ KLÍČ, PODLE KTERÉHO SE ZAPISUJE. VŽDYCKY SE BUDE CÍTIT NĚKDO DISKRIMINOVÁN. PŘEDTÍM TO BYLY ROČNÍKY, KTERÉ SE ZAPISOVALY DÉLE, TEĎ TO JSOU JEDNOTLIVCI PODLE PRŮMĚRU. TEČKA.

| 54
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 30 ledna, 2015 - 10:27

A proto se budu zapisovat v půl páté ráno? Jako opravdu? Už tam přestaňte chlastat!

| 57
Anonymní zemědělec
Anonymní zemědělec - 30 ledna, 2015 - 12:14

Pěkná sračka.

| 55

Naši partneři

Došlo k neočekávané chybě! Načíst znovu 🗙